20081021

Sovmorgon..

.. and i love it!

Skolan börjar inte förren kl 14.15 idag med danslektion, innan dess har vi "egen studietid" dvs sovmorgon. :)

Jag, Vonne & Felle ska däremot möta Moa i Repan för att ha ännu ett CITY-möte. Stephen (vår webmaster) den jäveln är i New York, so he is not attending.


Vi har iaf fått glada nyheter om Musse Hasselvall. Jag och Vonne ska få intervjua honom på en presskonferens på fredag. Och om jag förstått det rätt så är vi även inbjudna till The Superior Challange på Fryshuset på lördag, för att ta actionbilder på Musse när han utövar Shooto. Fedt kul! Och dessutom har Mymln fixat jobb till mig och Aron på lördagnatten. Vi ska jobba som barnissar på en "vuxen"-halloweenfest. 750 spänn var för 5 timmar. It's naaajs!
Gårdagen bestod av snabbvisit i skolan och ha en brandlektion. Sedan åkte jag & Aron till Jakan för att köpa greklunch på Korfu Kolgrill, klippa Aron och hälsa på Hus1. Maten var hur god som helst, klippningen blev bra och mötet på Hus1 gick bra. Jag ska alltså ha min projekt-spelning på Hus1 i Jakan. Det enda jag behöver göra nu är att samla ett crew med folk som kan vara ljudtekniker osv plus att fixa banden.. På kvällen tittade vi på HIF-DIF matchen på Kingstown i Skanstull. Aron höll på att dö för att det blev 3-0. Han hade nämligen försökt tippa det på betfair.com men det hade inte fungerat. Om hans bet hade gått in hade vi haft typ 4000 kr nu. Bajs. :(
Nu ska jag nog ta mig en chokladbit och göra mig redo för CITY-möte. Vi ska fotas idag, till vårt eget moderepotage plus krönikorbilder tror jag..!
Puss

No comments: