20081025

Kickin it on myspace

Yesbox nu har jag updatat min myspace.



Förövrigt har jag precis vaknat och Aron har just gått ut med Maja. Jag kände att jag inte riktigt var på G för att gå ut, så här sitter jag nu. Gårdagen rullade på sätt snabbt och jag märkte att jag hann göra väldigt mycket saker;
  • Åka till Dansmuseét med skolan & titta på dansfilmer

  • Äta lunch på Café 60 med Bella, Emelie, Jennifer, Linn & Lena

  • Stå utanför Pancrase Gym och förbanna Babak (återkommer till detta)
  • Snabb fika ett wienerbröd på Dansens hus med Felle & Vonne

  • Se på föreställningen "Som om" av Cullbergbaletten
  • Fika med Aron i Gallerian

  • Gå på bio, Step brothers, på Filmstaden Söder med Aron

Mycket gjort helt enkelt. Nu med detta om Pancrase Gym. Det var där intervjun med Musse skulle vara. Trodde vi. Men när vi kom dit var det inte en sate där och vi ringde efter hjälp. Senare fick vi veta att Babak (arrangören) hade flyttat presskonferensen till Solna, utan att meddela varken oss eller vår boss. Fack. Så det blev ingen intervju eftersom vi knappast skulle hunnit till Solna och tillbaka till Dansens hus på 1 timme. Däremot skulle Moa (boss) försöka fixa en intervju med Musse idag.. Så vi hoppas på det. Vi står iaf på gästlistan till fighting-galan. :)

Ikväll ska jag & Aron förmodligen jobba också.. Halloweenfest woho! Funderar på att hinna ha en egen halloweenfest också.. Men får se om det blir så. Jag är rätt sugen på dessa utklädnader iaf ^^

Bi / Alice i underlandet



Nu är det breakfast time, puss!

No comments: