20090118

Helgen

Lördag - söndag = NAJS!

I lördags blev jag medbjuden av Matilda på fest ute vid Hagaparken. Sonen till ägaren av Fjärilshuset hade arrangerat en fest för ca 30 pers. Självklart var vi inte i Fjärilshuset, men i rummet bredvid. Så det var lite tropisk känsla med stora växter och en landsköldpadda (som tyvärr aldrig ville visa sig, men den fanns där!). Tyvärr uteblev den tropiska värmen också av någon anledning (i Fjärilshuset var det typ 25-26 grader). Men i rummet vi var i så var det rätt kyligt faktiskt. Att åka dit gick relativt snabbt. Och sedan kom Anna & Ludde och hämtade mig och Jessica i en sån där liten golfbil. På flaket satt vi och frös i natten innan vi landade i "Fjärilshuset". Skjutsade till bussen blev vi också av en full Anna slirande med golfbilen. Haha rätt sjukt egentligen.. Det var en nice fest med schyssta människor och nice musik! Party party i okända mäns dunjackor :)

Imorse (Kl 13.30) vaknade jag upp rätt bakis efter kvällens bravader. Men kalas väntade. Arons kusin fyllde 15 så det var bara att ge sig iväg till Märsta och käka piroger och senare världens största tårta. Det var helmysigt men nu är jag helt slut! Ska ta ett bad med Aron och sedan somna sött sött sött....

Bilder kommer när jag tiggt till mig dessa av Matilda, jag orkade inte fotonörda under lördagskvällen.. Natti ppls!

No comments: