20090126

Hyllningen till den gula klänningen

Jag har aldrig klänning.
Men när jag väl köpte en, den första på säkert 5 år, så köpte jag den på Gina Tricot. Och den är gul! För er som inte visste det så har jag nästan aldrig gula kläder på mig och jag handlar i stort sett aldrig på Gina Tricot. Men denna klänning, kom jag på, är ett av de mest använda plaggen jag har. I alla fall på fest. Gärna fester med tema.

I maj 2008 hade jag den på min 17årsfest med surftema, i november hade jag lånat ut klänningen till Fellicia på Arons 21årsfest med tevespelstema (Hon var Daisy från Super Mario) och i helgen hade jag den på Fellicias 19årsfest med reggaetema.

Denna klänningen var ju ett bra köp! Så detta var en välförtjänt liten hyllning till den gula klänningen från Gina Tricot.




No comments: