20090123

Pizzafredag pt 2

Fetaost, champinjoner, tomater, oliver, ruccola & extra parmaskinka. Ni gjorde min kväll. (Aron får också vara med på listan, han var ju faktiskt mitt middagssällskap!) :)

Pizza är faktiskt jäkligt gott, och på Penguin är de inte alls fettiga och flottiga. Ja, i alla fall. Dagen har rullat på relativt snabbt.

Dans hela morgonen från 8.45 - 12.15 (fråga mig inte hur jag kom upp ur sängen imorse för det har jag ingen aning om). Vi fick veta dansgrupperna till föreställningen. Jag är mycket nöjd med min grupp. Äntligen får jag jobba med några nya människor, no offense mina gamla danspartners..

Lunch: Något vidrigt småplock som köket rört ihop och tyckte att det skulle duga

Sedan blev det nazism/kommunism + propaganda prov där jag glömde bort hälften. Fast lugn ba lugn, vi har prov nästa vecka också så jag kan skriva det då.

Tog tuben till Centralen med Felle. Träffade Tina som jag inte sett på typ 2 år. Härligt att prata med henne men hon skulle av och tatuera sig så det blev en snabb hälsning. I stan så köpte jag mig en ny almenacka och hängde lite på Bellmans med Felle och hennes polare Maja.

Snabbvisit till mamman hann jag också med. Fick en sign på DC-pappret och vips nu kan jag börja använda mitt terminskort där. DANS DANS DANS!

Pizza och filmen Benknäckargänget har roat mig hittils. Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon på Felles get together med Jamaica-tema. Tror det blir min gula klänning och en jamaicamössa om jag hittar den. Bikinin får inte glömmas heller!

Jag har insett att mina inlägg mer och mer liknar dagboksinlägg á la "det här har jag gjort idag". Kanske inte så kul att läsa, jag ska bättra mig på den fronten. Men tills vidare ÄRTOR & KÄÄÄRLEK

No comments: