20090112

v.3

Måndag.. = 2 timmar i skolan.
Soft.

Idag ska jag ut till Jakan och ha möte med Hus1. Det är där jag ska ha min spelning (eget projektarbete i skolan). Och nej, det är inte jag som spelar/sjunger. Jag ska bara arrangera det hela. Och det är inte så bara! Projektet har legat på is ett tag men nu jäklar är det dags att verkligen komma igång.

Helgen passerade snabbt. I fredags blev det chillkväll hos William istället för hemmakväll. Några cider och nörd-filmen Superbad. We love it! Jag & Aron har sett den 4 eller 5 gånger nu, och man tröttar aldrig. Har ni inte sett den - SE DEN! Mycket film har det blivit sen jag fick min nya dator (Pirat, javisst) har tittat på allt från Step Up till typ 10 olika collegefilmer. Whoo, movies ftw!

Innan jag gick hem idag så tog jag en sväng in på Ringen. Det höll på att bli ett par sneakers, men jag lyckades behärska mig. Istället fann jag mig själv inne på H&M med famnen full med saker. Men det är lungan! Jag har presentkort på 500 kr där. Så en del grejer blev det från H&M plus örhängen från Ur&Penn (Billigt,billigt,billigt!)

Eftersom min lilla dator inte har något mobilt bredband ännu och har kopplat upp sig på någon annans cepedåliga nät kan jag inte lägga upp bilder på mina inköp. Men det kan fixas senare!

Btw så har jag och Aron blivit tradera.se nördar. Inget köpt ännu men många bud lagda.. Spännande! ;)

No comments: