20090106

Score!
Klockan är ung natt, jag & Aron har precis kollat på Madagascar 2 på min nya minilaptop, och jag har precis hittat ett trådlöst nätverk att snylta på. Grrreat! :)

Förövrigt är det sjukstuga här hemma. Syster, systerson och Aron har fått små slängar av vinterkräksjukan. Bebisen har haft det värst.. Både min mamma och Arons mamma mår dåligt. Lars är också sjuk. De enda som verkat klara sig är Arons pappa & jag. Fast jag känner att det går nedåt för mig med. Fan! Vill inte.. Kanske klarar mig om jag trycker i mig några fler vitpepparkorn. Vet inte ens vad de gör som hjälper, men hittils har det fungerat bra.

Om jag lever på onsdag ska jag träffa tjejerna i allmänhet, och Carro i synnerlighet. Vi ska fika på Cityterminalen innan Caro åker tillbaka till Lundsberg. Det ska bli najs, har inte härjat så mycket med tjejerna under lovet tyvärr.

På torsdag börjar skolan också. Ser lite framemot att sätta igång med allt igen, samtidigt som det vore väldigt nice att bara fortsätta sova till kl 13 och göra ca nada under dagarna..

Aron ligger här bredvid nu och sussar så sött, eller iaf låtsats. Tänkte att jag ska joina honom nu. God natt! :*

This is my new baby.

No comments: