20090109

Redan fredag

Och två skoldagar har gått. Skönt att börja på en torsdag så är det helg redan. Jag känner mig hoppfull. Trots att det redan känns som om man gått i skolan i 2 veckor (rutinerna is back) så känns det endå som om denna termin kommer gå sjukt snabbt. Och vi har massa roliga saker att se fram emot så det är bara att kämpa på. Lov, studentskivor, studenten! Finally!

Det känns skönt att ha kommit igång med dansen också. Trots att min rumpa protesterar mot det. Jesus, jag kommer typ ha träningsverk i 3 tre veckor innan kroppen är van. Vi har fått veta scenproduktion-grupperna idag också, inför vår sista föreställning. Jag är i scenografi/rekvisita-gruppen med Lina & Bella. Fedt nice. Det kommer säker funka bra. Pepp pepp pepp.

Så vad händer i helgen då?
Ingen aning. Idag blir det nog mest till att ta det lugnt. Samla ihop sig lite innan skolan drar igång på riktigt. Resten av helgen får ödet bestämma vad som kommer hända.

PUWS 

No comments: