20090904

AJM HOOOOME

Oh yes you heard it! Har haft en sjukt bra vecka på São Miguel, Azorerna. Mycket sol, bad vid både strand och pool, natur som skiftade mellan skog och djungel, bakelser från bageriet bredvid hotellet, söta katter och hundar och bilfärder i bergen. Vi hyrde bil i 4 dagar och var över hela ön. I mitten är det mest berg och fantastiska krater sjöar (Vulkan ö) och längs kusterna finns det långa svartsandade sträder där vi badade. Vi var också på ananasplantage och åkte på dolphinwatch. Fick se vilda delfiner för första gången och det kommer jag aldrig glömma. De simmade i svallvågorna längst fram vid båten och såg så glada och bekymmerslösa ut.

Vi kom hem igårkväll och idag har jag verkligen inte orkat göra någonting. Är stört trött. Vurre ringde och undrade om jag skulle med till The Bridge ikväll men tackade nej, är både trött, lite förskyld och pank. Blir nog nån slags fest imorgon istället - med taxfree spriten ;)

Här är lite bilder från resan och resten hittar ni på Facebook: http://www.facebook.com/album.php?aid=114833&id=600905754&l=493cfe3922





Helgen är oplanerad som vanligt. NOT - för en gångs skull. Okej, imorn blir det fest men vart osv vet jag inte, men på söndag har jag i alla fall planer. Jag och Linnéa ska vara med i Maskinens nya musikvideo! Låten heter "Dansa med vapen" och temat är djungeltribes, lite kannibal-inspirerat. Kan bli fett. Ikväll händer förmodligen ingenting och det är jag nöjd med. Bara Aron kommer hem från sitt rep relativt tidigt.. En tv, ett täcke och en burk B&J's och det blir en toppenkväll.
LOVE

No comments: