20090917

T to the I to the R E D

Exakt. Både igår och idag har jag jobbat 6 timmar/dag på Backup. Delat tidningar/samples och gått "lunchpatrull" aka lämna tidningar till caféer och restauranter så deras kunder kan läsa medans de äter. Teamet är sjukt mysiga och jag skulle inte banga på att bli arbetsledare (en sådan som jag vikkar för redan). Jag ska jobba imorgon också. 7 - 10 vid Danderyds sjukhus och 11 - 14 någon annanstans med att dela flyers. Börjar komma in i gå-upp-tidigt-rytmen nu också, dvs jag är sjukt trött på kvällarna istället för på morgnarna. Min boss kom och hälsade på mig när jag stod själv och delade imorse också, surprise! Men hon verkade nöjd, så det var bra. Jag är i alla fall nöjd. Tycker jobbet är helschysst!

Som sagt är jag galet trött men kvällen lutar endå mot filmkväll med godispåse och "Män som hatar kvinnor". Aron läste igenom boken nyss så nu ska vi kolla in filmen. Sedan blir det 2an på bio har vi bestämt. Woop woop.

Ta med en Metro till Grönan på lördag btw så får ni gratis inträde!
(Redan arbetsskadad)

LÖVE

No comments: