20090918

Snabbtsnabbtsnabbt

Kom nyss hem. Trött som faen. Malin ringde nyss och ville att jag skulle komma och luncha med henne efter resan från Italien. Kom nyss hem. Men vad gör man inte för sin vän? Så av med mjukisbyxorna och på med rediga kläder igen. Off we go. Ska ses på Centralen om en halvtimme.

By the way så är jag bäst. Har fixat spelning på ROQ åt I'm Telling Tim och Newdrive. You ate my dog är också inbjudna så får se om de är på. Datum är ännu obestämt. Jag är en sån jävla bra hobbymanager så det finns inte. Nästa gång ska jag börja ta betalt för mina instatser, jag fixade ju trots allt gratis öl och mat för banden till den kommande spelningen. Hmja jag kanske har en karriär inom detta, haha.

Snabbtsnabbtsnabbt hem och vända. Skriva mer sen.

KÄRLEK

2 comments:

Malin said...

Tack för en underbar donken lunch och hjälp med tröttpanik shopping.

Bästa vän <3

Isabelle said...

No problems. Synd att kvällen blev bajs fast du lyckats fixa outfiten bara. :( Big love!