20090915

Sumpan - mitt nya hood?

Jag har börjat hänga i Sumpan. Var där förra veckan och var hos tandläkaren och idag var jag där igen. Ja, inte hos tandläkaren alltså, men i Sumpan. Denna gång var det arbetsintervju som gällde - and guess what? I got the job. Så nu har jag ett till eventjobb med start redan imorgon. Företaget heter Backup Event och jobbar främst i samarbete med Metro. Mitt jobb som samplare går ut på att dela ut tidningen tillsammans med en gratisprodukt som har en annons i tidningen. Just nu delar vi, eller ska jag dela imorgon i alla fall, Kelloggs K-snacks. Jag kommer stå på Gullmars mellan kl 7 -10. Där uppe vid Värmdöbussarna. 3 timmar smile, godmorgon, dela, smile. Ett jobb jag vet jag kommer sköta galant eftersom jag redan jobbar med i stort sett samma sak på Köpguiden.

Efter infomöte, jobbintervju och insparksmöte på Backup åkte jag till Söder och mötte upp Aron, Mymlan, Tistou och Maya. Sedan blev det hemgång och en grym tacos-middag. Mycket tacos för mig på senaste..... Borde kanske börja träna snart..? Ehem.

Nu blir det nog tv.. Eller kanske leta fram en bra bok? Jag har läst klart Elisabeth Gripe by the way och den var faktiskt bra. Nu vill jag lästa Tusen strålande solar, som jag tappat bort någonstans eller någon annan bra random bok i bokhyllan. Vi får se. Kärlek sålänge!

No comments: