20090905

Utmattad

Jag är helt slut. Kan bero lite på min förskylning, eller så är det höstmörkret som smugit sig på.

Här hemma har alla gått bananas. Visning i lägenheten imorgon och på tisdag. Det har rensats och packats och städats så mycket att jag inte ens orkar tänka på det mer. Skönt att jag ska dra iväg tidigt imorgon till inspelningen.

Var ute en sväng ikväll. Det är ju trots allt lördag. Träffade halva Fryshuset (läs musikare och teatrare) på Bonden Bar. Good Morning June hade spelning och alla var där för att supporta. Det var första gången jag hörde dem och de är väldigt duktiga! Skön musik. Lyssna in lite på deras myspace HÄR.

Mer party än så verkar det inte bli ikväll.. Jag är rätt seg men skulle nog kunna piggna till ifall Aron ringer och ska på hemmafest. Han är hos Simon nu, har kollat på fotbollen. Som jag förstått att vi vunnit pga Zlatans mål i sista sekunden. Grymt!

Hmja funderar på att bara gå och sminka av mig och läsa klart min bok. Fortfarande den om Elisabeth Gripe. Den är rätt spännande, har aldrig läst något liknande i alla fall..

Smell ya later! ;)

No comments: