20090912

Vart ska vi nu bo??

Lägenheten är såld!
Kontraktet är påskrivet och allt. Och vi måste flytta innan 20 nov. Känns både sorgligt och jävligt kul. Visst, jag har bara bott här i 2 år. Men det har ju alltid varit min dröm att bo på Söder, och nu ska vi flytta härifrån... Troligen kommer vi flytta till Kärrtorp, vilket i alla fall är söder om Söder. Och sedan får vi ju se hur det blir med att bo i Thailand ett tag också. Taggad!
Denna lördag har jag inte gjort annat än tagit ett välbehövt bad. Aron och Maya är på anti-jakt kurs och jag har bara softat... Ikväll är det fest hos min älskade vän Malin som dels fyllt 19 och dels snart ska åka och provjobba som au pair i Italien. Jag har hört rykten om tacos och kladdkakor, plus att det bara är brudar, så det blir nog mys. Back to the hood i Jakan ikväll alltså.
Letar för övrigt spelningar till ITT.. Någon som vet något bra ställe att spela på utan att behöva hyra hela lokalen??
Nu är det iaf dags för mig att slänga ihop lite lunch och sedan måste jag typ packa partyväskan dvs se till så att min kamera är laddad och hitta en liten present ungefär. Hörs imorn!
LÖVE

No comments: