20090910

DAGENS

MINUS
  • SL och deras jävla förseningar på pendeltågen... Who's with me?! Kom försent till min tandläkare imorse. Meeen skulle endå bara var där i cirkus 5, 34 minuter. Så det kändes värt. Not.
  • Arbetsförmedligen... Visst gick det snabbt att få hjälp när jag var där kvart i 10 och inviduell hjälp öppnade 10, men nu måste jag vänta till 5 oktober för att få gå på infömöte och träffa min personliga handledare. Plus, för att jag ens gick dit igen dock!
  • Den Bergstenska mäklaren som ringde och begärde visning idag igen... Vi hade visning i söndags och i tisdags. Ett helvete att städa och planera så att bebis och hund inte är hemma vid städning. Så ringer han helt random och ska ha en visning till "om 5 timmar". Kul..Kul. Detta ledde också till att Aron var tvungen att stanna på Söder med Maya istället för att följa med mig hit till min far i Märsta. Dubbelminus!

PLUS

  • Alexander Skarsgård & Lady Gaga pratar svenska i hennes video... Seriöst? Hahah.
  • Pringles Rice Infusions Cheese&Onion... I love it. Knaprar på dem nu.
  • Min post som låg på en hög här i Märsta... Ett oinlöst studiebidrag och 500 kr i skatteåterbäring, halleluja!

No comments: