20090922

Skippa vardag, mera helg!

Jag har så sjukt mycket roligt planerat i helgen. Fest, middag+utgång och Cybertown! En rolig sak från och med fredag. Därför känns vardagen eller dagarna fram till fredag just nu lite extra tråkiga. Tvätten blev inte av igår så den blir av kl 16 idag. Skulle egentligen åkt ut till Jakan idag men jag kunde inte få tag på hemnycklarna så det blev inget. Mamma ringde nyss dock och ville luncha idag istället för imorgon så det blir nog indiskt eller sushi till lunch.

Blir igen Björn G på lördag eftersom jag blev medbjuden på middag+utgång, men det var nog lika bra för det verkade inte finnas så bra platser kvar. Men jag bangar inte att dra på standup någon annan gång. Någon som har sett Roast på Berns? Det programmet verkar ju också fedt kul att sitta publik i.

"Pernilla Wahlgren, er familj är fan värre än aids. Ni är ju överallt! Aids kan man i alla fall bromsa med bromsmedicin, hur fan får man stopp på er?!"
You gotta love it.
Jag har drömt sjukt konstiga saker i natt. Nazister som utrotade alla som inte var kristna. De kom flygande i en ballong-liknande grej och använde nått slags atomvapen. Jag och tre tjejer till var tydligen kristna, eller i säkerhet i alla fall. Och inlåsta i ett litet gult rum med fyra bäddar. Sedan helt plötsligt var vi i skogen och levde som vildar. Jätteskumt. Kommer inte ihåg så jättemycket nu men det var tydligare just när jag vaknat...
Aron drog precis iväg till Backup-intervju i Sumpan, det var samma tåg som jag skulle tagit till Jakan egentligen... Men kvar blev jag och nu tänkte jag hoppa in i duschen och göra mig iordning lite. Sedan blir det mor-dotter lunch här på Söder!
Ha en grym dag!

No comments: