20090721

Borde gå till arbetsförmedlingen..

... men tänker att det är ju mysigare att fika med vänner. Idag ska jag träffa Linnéa, får se vad vi hittar på. Det är det bästa med oss, vi kan bara gå omkring i stan och så händer det alltid nånting. Det blir alltid bra alltså. :)

Fikat igår var supermys! Efter några timmar på uteserveringen bestämde vi oss för att åka hem till Fridhemsplan och fixa mat. Vi var på Pris X-tra vid Fridhems och det var som en helt ny värld för mig. Västermalmsgallerian och Pris X-tra det vill säga. Där har vi 2 ställen som jag aldrig brukar vara. Så det var ett äventyr i sig. Sedan fixade vi grymma quornbulle mackor och satt på balkongen och åt godis medan vi tittade på Friskis&Svettis hurtisar som hade uteträning i Rålis. Mysmys. Efter det åkte jag och hämtade min Hurley hoodie på Östermalm. Lyckades gå till fel videobutik med samma namn som den jag skulle till. Blev lite förbannad först för trodde inte tjejen som jag skulle hämta tröjan av jobbade men så visade det ju sig att hon jobbade i videobutiken lite längre bort med samma namn. Tröjan är liite för liten men det är bara att töja i tvätten, haha.
Quornbulle-mackorna was soooo good!

Hurtisar!

Nu måste jag försöka rubba den trötta potatissäcken Maya så vi kan gå ut på promenad innan jag ska träffa Linnéa. Kärlek till er!

No comments: