20090723

En ganska grå dag forts.

Klockan är 22:30 och Aron & Anton har nyss dragit ut för att hänga lite. Linnéa åkte just hem. Och här sitter jag nöjd och glad med massa påsar. Och en campingstol som är überbekväm.

Tina ringde mig runt tio över 2 idag och ville att jag skulle snabbluncha med henne. Var rätt sugen så drog in till stan på cirkus 8 minuter. Vi satt på Kofí på Drottninggatan och mumsade kyckling med tzatsiki och potatisklyftor. Väldigt gott, men också väldigt små portioner! Sedan skulle jag planka mig hem.

För första gången i mitt liv stoppar en guljacka mig och surar över att jag inte har nån biljett. Jag käftade lite men hoppade tillbaka över spärren sen. Sedan tog jag upp min mobil och skickade ett fejk-sms som jag visade i luckan. Klart bruden i luckan släppte förbi mig. SL's personal är tyvärr helt inkompetenta. MUAHAHA. Jag rekommenderar ALLA att planka med smsbiljett för det finns inte en jävel som ser någon skillnad, bara man byter tid och datum så det stämmer.

När jag varit hemma i typ 45 minuter var det dags för nästa äventyr. Det som skulle vara en snabbshopping för att köpa campingstolar med Linnéa blev en redig shopping! Jag köpte också chinos och ett Adidas linne från Stadium, jeansshorts på Carlings och massa små underbara saker från Lagerhouse! Till exempel servetter med en stor slips på, så om man sätter en som en hakklapp (instoppad i tröjan) så ser det ut som om man har en slips. Och schackrutigt toapapper. Livsnödvändiga campingaccsessoarer, helt enkelt.

Middag blev det på min & Arons favorit indier, nere vid Medis. Maja var med också fast hon festade på hundgodis istället. När vi ätit klart mötte vi Aron, gick över gatan och satte oss på en kebab&grill där Aron slängde i sig sin middag. Och så kom Anton också.

Efter lite chill hemma så har nu alla försvunnit utom jag och det gör mig ingenting. Funderar på att ta ett bad och kanske se över min klädsituation inför PIP. Man kan ju inte ha snygga kläder med sig för då blir dem smutsiga och förstörda, men man vill ju inte vara helt ful heller ju? Hmm..

2 comments:

Anonymous said...

Vem härmar vem? Endel säger att dessie härmar kissie och endel säger tvärtom!

Vad är egentligen sant! Kissie härmar Desiree (mest)
Titta in här för bevis.. http://falsksanning.blogg.se/2009/july/utkast-att-fixa.html#comment

Isabelle said...

Jag som blev glad för en kommentar.. så handlade den om något så oväsentligt. KOMMENTERA BÄTTRE GREJER PEOPLE! :)