20090718

I won't let the sun go down on me...

GOOOD MORGON!

Vaknade för cirkus en timme sen efter att ha vaknat vid 10 och sedan somnat om brutalt. Aron gick upp vid 10 och käkade frukost, väntade på att jag skulle komma upp. Men jag kom aldrig, haha. Så för en timme sen så väckte han mig.

Gårdagen var sjukt najs. Fikade på John Cris (goodaste chokladbollen!) tillsammans med Carro & Felle. Och en man. Han satte sig bredvid oss för att det var fullt överallt annars. Det han egentligen gjorde var att tjuvlyssna och sticka in med tips och kommentarer. Typ: Carro pratade om att hon börjar bli bakis oftare och då kom mannen med tipset att man ska käka salt sill innan man går och lägger sig. Jättebra! Ehe.

Efter fikat drog vi till Top Streetwear och Felle köpte en födelsedagspresent till Kevin. Sedan hängde vi lite vid Hötorget och lyssnade på Mofeta & Jerre som spelade i Sergelgången. Carro drog hem och matade kaninen och marsvinen hon vaktar och istället kom Lina förbi en sväng. Sjukaste snubben satt i Sergelgången, varje gång vi gick förbi så jamade han! Ja allstå inte ett litet mijou utan MIJAAAOOOOU! Vad är det för fel på alla gubbar i Stockholm?! När alla kände sig nöjda med staden drog alla sig hemmåt i alla fall.

Uteserveringen utgick igår då både jag & Aron kom hem då vi egentligen borde gått. Så vi struntade i det. Kl 10 stod jag däremot redo vid Metro. Sedan kom Aristi, Lina, Carro och tillsist Felle. Sedan blev det dans hela natten tills kl halv tre. Jag och Carro drog en stor pommes på Donken sen vinglade jag hem. (Inte för att jag var full utan för att mina fötter och högklackat inte är en bra kombo.)

Mycket nice kväll, tack för det brudar!

Nu är jag i alla fall live and awake och en kladdkaka har bakats och lunch har vi ätit. Och nu väntar Farstabadet med la famiglia. Myyyys!

No comments: