20090708

Inlägg nr 201 (BOUNCE FLASHMOB)

Hade jag ingen aning om, men tydligen har jag bloggat 200 inlägg innan detta. Woop woop!

Nu är jag hemma i Skanstull igen. Kom hem igår kväll. Dagen har spenderats i stan med Somme, Lina & Linnéa. Senare även Aron & William. I måndags fick jag ett sms som förklarade vad som skulle hända idag. För större delen av denna dagen har nämligen varit hemlig. Hemligheten var ett Michael Jackson tribute som Bounce kokat ihop. Över 200 dansare dansande till "Beat it" mitt på Plattan, på Centralstationen och mitt på Stureplan vid Svampen. Så jävla grymt var det. Plus att Golden Hits på Kungsgatan bjöd på mat och alkohooool. Kan det bli bättre?!

Jag lurade Aron och William till Centralen utan att de visste vad som skulle ske. Rätt överraskade blev de allt. Sedan joinade faktiskt William på flashmobsen på Stureplan! Grymt kul idé och väl genomfört!

Här är ett inofficiellt klipp från två av flashmobsen. Imorgon kommer de som Bounce klippt ihop själva.


No comments: