20090723

En ganska grå dag

Borrhelvetet väcker mig varje dag. Jag blir så less. Tydligen är det i lägenheten under oss, och det verkar som om de ska renovera för all eveighet. De har tydligen rivit hela köket, badrummet och en vägg i hallen. Låter inte som ett litet projekt. Kul.

Jag somnade inte förrens kl 03 igår. Kunde verkligen inte sova med alla tankar om festival och Skejtfröken i huvudet. Så jag gick upp och tog en kopp te och satt vid datorn tills jag kände att jag skulle kunna sova. Och så börjar borrandet halv 10. Jag är trött, vädret ser ut att bli dåligt och jag måste gå ut med Maya snart. Plus att borrandet (som nu också är hammrandet) bara fortsätter och fortsätter. Inte så cheerful just nu alltså.

Ska i alla fall träffa Linnéa idag och inhandla livsviktiga saker till Putte i Parken. Campingstolar, till exempel. Har hittat ett par på Stadium, 2 för 199 kr som vi ska leta reda på och köpa.

Man måste ju ha nått att sitta och chilla galet i, eller hur?

Förövrigt var jag och fikade med Carro på Felles jobb igår, vilket var jättemysigt. Vi fick världens rabatt och jag tog en lunch med cola och kyckling foccachia. Carro festade loss på latte & en arraksboll. (Gillar ni sånt? Jag tycker inte om dem). We'll be back på Felles café kan jag i alla fall säga!

Jag borde äta frukost. Har inte gjort det på flera dagar. Även fast jag varit uppe runt den här tiden och vi har mat hemma. Jag har alltid struntat i det och ätit lunch när jag kommer in med Maya istället. Orkar inte fixa helt enkelt.. Men idag är jag faktiskt riktigt hungrig så det blir nog nån slags frukost i alla fall!

Kärlek

No comments: