20090716

We're just ordinary people...

Vad ÄR det för låt? Har haft den i huvudet ett tag nu, jag ser ett ansikte men vet inte vem det är som sjunger. Får väl googla eller nått..

Idag är en underbar dag då borrsadisten inte har borrat på hela dagen och allt är fantastiskt härligt! Not. Jag förstår inte! Han har borrat konstant idag med, dock med start senare än sist. Tack för det i alla fall, tack, tack.

Jag har i alla fall hållt mig borta från hemmet idag. Var ute på en långis med Maya på morgonen. Badade nere i Årsta viken. Inte jag alltså, bara Maya. Sen åkte jag och lunchade med mamma i stan. Det blev 2 små rätter på Sawadee. Berättade om att jag inte kommer jobba på Stevali i höst (de hittade en ersättare). Så nu söker jag jobb igen! Vi planerade lite inför vår resa till hösten, antingen till Grekland eller Azorerna. Jag hoppas på det sista, det vore nice!

Jag har förövrigt varit produktiv idag och varit inne på OneOff och frågat hur mycket mitt kamerabatteri som är borta kostar. Bara 600 kr! Fan, måste hitta det där batteriet. Det ligger ju säkert nånstans här hemma. Sedan har jag sökt lite jobb, bland annat på Foot Locker (en sneaker-älskares dröm). Jag funderar nu på att göra en av mina most famous kladdkakor och njuta av livet. Låter som en bra plan, huh?

No comments: