20090715

NU. ÄR. DET. KRIG.

JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANN AT PÅ DET HÄR MONGOT SOM STÄLLER SIG OCH BORRAR INNAN KL 08 PÅ MORGONEN! Igår var det i alla fall uthärdigt men idag har han fått flipp och DET FINNS FAN I MIG INGET MAN KAN BEHÖVA BORRA SÅ HÄR MYCKET FÖR! VAD ÄR PROBLEMET?!

Varken jag eller Aron har sovit ett skit i natt för det har varit så jävla varmt och ljust i vårt rum. Jag och Linnéa kom hem kl 4 i natt efter bion. OCH NU SKA SKA DEN HÄR JÄVELN BÖRJA?! VAD GÖR MAN? VAD FAN GÖR MAN?! Golvet här skakar för i helvete och nu har den har inkompetenta personen hållt på och borrat konstant i en halvtimme. JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!

Jag gjorde ett försök till hämndningsaktion, hammra på golvet med en skärbräda mellan. Då blev det tyst på jäveln i 1 minut men sen började det igen. STÖRNINGSNÄMNDEN, FINNS DET EN SÅN?! Ska fan ringa och anmäla det här mongot som inte ens kan hålla sig till att borra upp sina fula möbler/tavlor/BORRAR HAN BARA FÖR ATT BORRA IN SKRUVAR I FAKKIN VÄGGEN?! Jag känner mig som en mentalsjuk som sitter här på sängen i min gamla lila morgonrock och dels vill börja storgråta för jag är så jäävla trött och förbannad och dels så siTter jag här och skrattar åt hela jävla situationen med den retardade grannen som verkar ha seriösa problem. JAG DÖR. HELVETE HÅLL TYST PÅ DIG DITT FANSKAP.

No comments: