20090714

SPACE

Och nu talar jag inte om rymden.

Jag har varit medlem i statist.se i säkert ett halvår utan att betala medlemsavgiften, vilket betyder att man varken kan söka jobb eller synas i statistsök. Men idag, helt random, bestämde jag mig för att äntligen betala avgiften. Så jag gjorde det, och sökte lite olika jobb. 2 timmar senare ringer ett nr jag inte känner igen. Jag svarar endå och mannen som säger Hej på västkustska presenterar sig som Space. Det är artisten som jag sökt bakgrundsdansare jobb hos! Jag sökte en annons helt random "2 streetdansare sökes för turné med r&b artisten Space". Två timmar efter jag sökt ringer han alltså och säger att han tycker jag har rätt utseende och att de redan haft audition, men att de bästa kanske dyker upp oväntat på slutet. Så han bad mig spela in en video när jag dansar i 1 min till Ciara ft Timberlake Love, sex n music och skicka det till hans mejl. Om han och hans ledning gillar det så kommer jag alltså bli bakgrunsdansare!

Sick!

Förövrig kom min baby hem för nån timme sen och vi bestämde oss för en spontan picknick med take away thaimat och mjukglass till efterrätt. Och snart Potter-bio som väntar. Jag gillar uppsvinget på denna dag!

2 comments:

aight? said...

Hardcore :D
concrete fo life!

Isabelle said...

s'actly. vore sjuuukt najs!