20090718

Girls night out.. again?

Snabb-bloggar från Nadjas dator. Blev middag här hos henne efter badet i Farsta. Felle ringde mig tidigare och meddelade att jag inte hade något annat val än att följa med henne till Huset ikväll. Sedan ringde Carro och confirmade att hon också ska med. Så antar att det blir en favorit i repris ikväll, minus Lina och kanske plus Aron & pojkar. Party on!

_______________________________________________________________
UPPDATE KL 01:09
Eftersom Felle ringde mig kl 20 över 10 och sade att det visst var halv 11 och inte 11 som det var gratis inträde till Huset så blev det lite bråttom. Jag åkte så fort jag kunde och vi tog oss till Huset, but to late is to late. Så vi drog till Dovas istället och drack en Breezer (gjorde jag & Carro iaf, Felle nöjde sig med cola light). Sedan drog vi runt lite men landade på Donken med glass-slickande män och sextalk. Carro som skulle hem till Lidingö bestämde sig för att hinna med sista Lidingöbanan och det resulterade i att alla åkte hem till sig. Jag kände mig faktiskt inte skärskilt pepp ikväll så jag är nöjd endå. Vi sparar partyt till på lördag då jag ska ha balkong-grill i Jakan. Mmm flintastek!
Nu ska jag gå och lägga mig. Kärlek och god natt!

No comments: