20100113

fix stuff

Nu ska jag ut på stan och fixa lite grejer

  • Hämta biobiljetter till Daybreakers på SF Söder
  • Hämta en fotoplansch på Crimson vid Mariatoget
  • Kanske gå till banken och föra över penger
  • Sätta mig på biblan på Medis och fixa cvn + personliga brev = SÖKA JOBB

Call me if you wanna hang, nu när jag endå är ute! Lööve

___________________________________________________

4 timmar senare och jag är proppmätt och ännu mer pepp på sommar.

  • Biobiljetterna var slut
  • Fotoplanschen är hämtad
  • Pengar är överförda från banken
  • Cvn planeras att skrivas och delas/skickas
  • Middag har ätits med Linnéa på vår nya favorit London
  • Sommaren har planerats ännu lite mer

Nu är det mest CV skrivandet/skickandet som jag måste fokusera på. I sommar ska jag ha JOBB,

No comments: