20100106

Spontaneity


Okej, igår blev det ingen bio.

Innan kl 13 hade nog Felles mamma och Carro ringt mig cirkus 15 ggr var. Jag förstod ingenting men så fort jag fick teckning (utanför Märstas urskog that is) så fick Carro tag på mig och förklarade the big plan. Felles mamma hade bokat ett rum till Felle & Kaka på Clarion Hotel Skanstull. Planen var att jag och Carro skulle finnas där när Felle skulle komma och överraska henne. Så 4 timmar senare stod vi på rummet med varsin kamera i handen och väntade på Felle & Kaka. Felle blev jätteöverraskad och det blev både champagne och frukt på rummet. Sedan kom Felles familj och vi åt middag på ett jättemysigt ställe i Gamla Stan. Nu kommer jag inte ihåg vad stället hette men det var ett grillställe iaf. Allt var grillat med grymma tillbehör och grym bbq sås. Efter brakmiddagen blev det utgång och vi hamnade på Laroy där det var mycket folk trots att det var tisdag. Meeen, det kan ju också bero på att folk är lediga idag. Jag kom väl hem vid halv fyra någon gång imorse (tuben gick eftersom det är röd dag idag så det var en jäkla tur) och idag är jag inte direkt sugen på att göra något kan jag ju säga.

Det lutar dock åt att vi ska få en rejäl städgenomgång av Arons föräldrar idag (så vi kan sköta lägenheten medans de är borta) och sedan kanske det blir bio som inte blev av igår..

Nu ska jag fixa något att äta och sedan ta en lång dusch..

PUWS

No comments: