20100122

friday



H E L G.

I love it. Newdrive spelar på Southside kl 22.30 ikväll. Lutar åt att åka dit och supporta. Eller ha hemmakväll för mig själv. Vi får se när klockan börjar närma sig. Nu vill jag bara duscha och softa och fixa middag. Emil & kanske William kommer hit lite senare och laddar inför Newdrive i alla fall. Vad ska ni göra ikväll? Jag har i alla fall nada cash just nu så kan inte joina något som kostar en massa. Känns knappt som om det är fredag endå. Tyckte det kändes som det igår istället. Weird. Funderar på att ha How I Met Your Mother race hemma ist, har alla säsonger på min laptop. Nörd, jag vet.. Men det är faktiskt bra. Jag vill gå på konsert! Det var typ hundra år sen (förutom festival i somras) som jag var på en riktigt stor konsert. Typ på Globen! De inviger snart Skyview by the way. Helt sjukt, snart kan du åka en liten hissboll upp på Globen! Och jag och Aron ska jobba på invigningen den 5e februari. Kolla HÄR om du aldrig hört talas om Skyview. Kommer bli sick!

Enough babbelin.. Nu ska jag duscha!

L O V E

No comments: