20100115

fredag

Halv 7 imorse ringde Andreas på eventpersonal.se och ville att jag skulle vicka för en tjej som var sjuk. Exra cash? Ja, tack.

Dagen har gått i ett och den började med att vinka hejdå på Centralen till Arons mamma som åkte till Thailand idag. Sedan var jag hem, åt sen frukost, duschade och drog med mig Aron in till stan igen. Köpa födelsedagspresent till storkusin Malin, växla pengar, lämna in hyrfilm och äta lunch på Pizza Hut. Sedan jobbade jag 4 timmar utomhus vid Medis.

Nu är jag nyss hemkommen och både stel och kall som en piggelin. Fasen vad kallt det är när man står stilla! Imorn ska jag få vicka heldag mellan kl 10 - 18 men det är i alla fall i stan, Sergelgången, och där får vi just gå lite och inte bara stå stilla.

Nu har jag just slängt i mig lite middag och om nån minut eller så ska jag börja byta om och sminka mig. Ska hem till Malin idag och fira hennes födelsedag som var igår. Både jag och Aron jobbar imorn så det blir nog inte så sent men endå mysigt att träffa alla.

Ha en najs fredagkväll ni med!
LÖVE

No comments: