20100124

so much to do, so little time

Dagens mål:

Komma upp ur sängen
Titta igenom skor och garderob efter snyggt & svart
Packa träningsväskan
Hämta pengar på banken
Få ögonbrynen plockade på Body Shop
Träffa Linnéa (kanske inhandla snyggt & svart)
Träna bodypump med Vörre på Odenplan
Duscha, tvätta håret & måla naglarna
Somna i god tid, eftersom jag ska vara på Hårologi kl 08 imorgon

Det var nog allt, wish me luck!'

---------------------
Kl 21.51

Läggdags snart. Alla mål som hade med pengar att göra gick åt skogen eftersom ingen Swedbank hade öppet idag, och jag har inte koden till att använda telefonbanken. Men annars så träffade jag Linnéa och åt på Barista vid Medis (jag har fått överta ett stammiskort som var laddat med 170 kr så jag behövde inte paya något själv). Sedan tränade jag med Vörre och jag kan redan känna träningsvärken komma smygande i armar och övre rygg. Nu har jag i alla fall packat min väska inför imorgon och känner mig redo. Undrar vad de ska göra med mitt hår egentligen??

God natt babes


No comments: