20100109

longing for the summer

Hey yooo...
Sherre Holmes var nice. Jag fick dock inga baconsnacks vilket förstörde mitt liv. Vad är grejen med att det bara finns sour cream n onion snacks på bio nu för tiden?! Popcorn blev det också i alla fall. Efter bion drog jag till Cattelin och hängde ett tag sedan mötte jag upp Aron m.fl. på After. Eftersom vi numera måste vänta på Gullmars på våran tub så passade jag på att köpa en grymt god macka att nattsnacka på. Mycket bra.

Idag har vi inte gjort nånting vettigt, bara tittat på film och ätit nudlar ungefär. Jag längtar efter sommaren. Måste fixa ett riktigt jobb så jag har råd med sommar i Kungshamn och festivaler. Aron vill se NOFX antingen på Roskilde eller P&L och jag har redan biljett till PIP. Om någon har lust att skänka mig ett jobb så bara hojta..

1 comment:

Linnéa said...

Åh jag kollade på v 29-bilder igår. Jag vill ha sommar.