20100131

en söndag som känns som en måndag

Hellu!

Jag har varit hemma sedan kl 14 ungefär men har inte orkat blogga förrens nu. Idag var jag ju som sagt hårmodell på Lóreal. Det blev samma frisyr som sist, den som såg ut som en bruduppsättning. Denna gång behöll jag frisyren påvägen hem, man fick rätt många blickar på tunnelbanan kan jag ju säga. På vägen hem droppade jag in på The Body Shop och fick mina ögonbryn plockade. Sedan råkade jag betala 100 kr och blev medlem i Body&Mind dvs medlemsklubben. Fick med mig en del mysiga gratisprover hem för det. Ansiktscreme, bodylotion och deras nya doft LOVE ETC. Igår provade jag för övrigt Hårlogi produkterna och de är faktiskt riktigt grymma!

Just nu sitter vi och tittar på fotboll. Vi = Aron & Simon. Final i afrikanska ligan, Ghana - Egypten. Detta kan man ju iiiiinte missa.... Eller jo, jag kan det, jag sitter med laptop i soffan och söker jobb haha.

Imorgon är stora fixardagen för oss:
  • Ringa CSN och kolla om jag får studiemedel för ett kurspaket på Komvux
  • Till banken och lösa in Arons studiemedel
  • Till biblan på Medis för att kopiera betyg & låna kursmaterial
  • Posta jobbansökningar & kursansökningar
  • Storhandla / städa (kommer troligen bli på tisdag)
  • Gå på bio med jobbet? Var det imorgon?
  • Annars ska jag träna Body Combat på SATS

Nu är det dags att dricka min detox som snart är slut... L Ö V E

2 comments:

Miss M said...

Åh vad myisgt med massa bodyshop produkter bara sådära! Skulle inte kännas helt fel.

För övrigt håller jag med om att söndagen känns som en måändag. Gick upp kl 6.30 imorse! GAh!

Löwe

Isabelle said...

JAG MED! Inte okej att gå upp så tidigt på en söndag.. Ja, asaanajs med massa bodyshop stuffs. Ska prova dem imorn tror jag :D puss