20100121

galet sliten

Hey yo..

Har inte bloggat sen i måndags, shame on me. Men jag har varit så totalt slut efter jobbet att det liksom inte blivit av. Idag somnade jag tillexempel typ en timme efter jag kommit hem (vid kl 15) och nu 5 timmar senare har jag vaknat till.. Brabra, lycka till att somna i sängen snart då.

Så vad har ni missat? Inte mycket. Vet inte vad jag gjorde i tisdags, igår var det träningsonsdag med Malin. Vi powerwalkade till Sandsborgs simhall, simmade 1 kilometer (!) och bastade hur länge som helst. Supernajs. Och ja.. nu ligger jag i soffan hemma och funderar på att äta nån slags middag.

Imorgon är sista jobbdagen innan H E L G. Sjukt skönt. Inte för att mitt jobb är särskilt jobbigt eller svårt i sig men man går upp så tidigt och man promenerar så sjukt mycket..

Helgen är i stort sett oplanerad. Ska till Hårologi på lördag förmiddag, ska vara hårmodell 2 dagar nästa vecka. Exciting. Men annars får vi se vad som dyker upp.

Love, peace and icecream
(B&J's)

No comments: