20100112

video phone

Det är en bra dag idag. Vet inte varför men det känns så bara. Vaknade vid 12 och tog en lång varm dusch det första jag gjorde. Har nu klätt på mig och sminkat mig lite och sitter i vår säng med laptopen och en kopp citron&ingefära té. Hade 2 missade samtal på min mobil när jag kom ur duschen. Det visade sig vara Backup som behövde min hjälp nästa vecka. Så jäkla skönt! Ska jobba hela nästa vecka, 6 tim per dag.

Igår organiserade jag vårt rum en del, kändes skönt att Arons föräldrar gjort iordning där medan vi var i Thailand. Men det är endå najs att fixa lite precis som man själv vill ha det. Äntligen har jag en kepshylla där mina new era/zooyork/sweet kepsar får plats, plus våra studentmössor. Vårt nya rum är typ dubbelt så stort som vårt gamla.. I love it.


Dagens låt, som fastnar i skallen really bad..

No comments: