20100129

peaceday

Jobbet ringde nyss, ska in på lunchpatrull vid kl 11. Slutar kl 14. Egentligen skulle jag till SATS och provträna kl 13 idag men nu måste jag avboka det.. Ikväll är det Newdrive och party mode on. Jag är rätt taggad! Nu måste jag bara lösa dagens stora problem: Hur ska jag orka ta mig upp ur sängen & vad ska jag äta innan jag drar till jobbet?


Och hallå, mina läsarsiffror börjar stiga men varför är det ingen som kommenterar? Do it! :)

---------------------------
Ibland är det sjukt hur vissa grejer bara funkar. Nu ringde de från SATS och ville boka om mig till kl 16, vilket är perfekt. Sick!

2 comments:

Miss M said...

Du är så krävande kvinna. Först ska man läsa din blogg, bara det är en otrolig ansträgning jue, sen har du mage att tycka att man ska kommentera också! Hur ska jag orka med detta???

Mwihih!

Men du, ni kan väl ta och ringa ringa när ni tar 2:an från Slussen så jag kan möta er vid sofia Skolans busshållplats, ska till E&L och middag innan och dem bor ju precis där.

Pöws!

Isabelle said...

Jaaamen jag vet ju att ni sitter där och smygläser varför kan ni inte bara säga HEJHEJ jag gillar din blogg och vill framföra denna kommentar. Haha! Jag ringer ringer sen beeeeeejb! Puws!