20100105

Happi kisse

Snö överallt! Jag är fortfarande lite i chock, så här mycket snö har det inte varit in ages. Är hos pappa nu, i Märsta. Och här är det ännu mer snö än i stan. Igår åkte jag, Aron & mina småsyskon pulka i fårhagen. Det var hur kul som helst! Man glömmer faktiskt lite hur kul det är...

Igår såg vi Flickan som lekte med elden på dvd. Och ikväll ska vi se Luftslottet som sprängdes, på bio. Vi har fått SF-biljetter i julklapp så det är perfekt. De filmerna gillar jag. De är liite svåra att hänga med i ibland (återigen har jag inte läst böckerna) men annars så är de riktigt bra för att vara svenska!

Men anledningen till att jag är happi kisse idag är att jag hittat massa gamla bilder och musik på pappas gamla dator. Mina gamla filer som försvann nyss när min nya laptop crashade. Jag har mitt förflutna tillbaka!

Plus att en viktig tjej fyller år idag! Grattis Felle 20 år, löv u!

No comments: