20100112

im up for it

Taggad.
Var och fikade/livsfilosoferade med Malin på Café 60 tidigare idag. Det blev en enorm kopp rabarber&vanilj té plus en smörbiskvi för min del. Och planerna inför detta år känns lite klarare.
Varje onsdag är det hemmaträning/jogging ute i Kärrtorp som gäller med Malin, plus middag, tv och övernattning för Malins del. Utöver det måste jag börja dansa eller träna på F&S igen. Sedan gäller det att fixa cvn och dela och på det sättet fixa ett deltid/heltid jobb. Vilket leder till pengar. Vilket leder till roadtrips i Sverige (läs Gotland eller Göteborg) eller en utlandsresa eller massa festivaler i sommar. Och mitt såkallade milda sockerberoende måste motarbetas. Jag får inte spontan baka hemma! Eller spontan köpa hem nått mumsigt såfort vi ska handla mat på Ica. No way. Mer frukt, mer nötter, mer smoothies! Och ursäkta mig men chipsdip och grönsaksstavar är ju faktiskt grymt gott! Utöver detta ska jag inhandla ett detoxpaket som innehåller kapslar och pulverdryck som renar kroppen. 2 veckors kur. Och jag har lovat Aron att följa med ut med Maja minst en gång om dagen. Helst morgonpromenaden för då vaknar man till.
Det är mycket på en gång och allt kommer inte att gå på räls, men you gotta fight! Och det är precis vad jag ska göra. Im up for it!

1 comment:

Miss M said...

Visst var den där livsfilosoferingen nyttig? När jag väl kom hem kändes det jättebra att vi bestämt att vi ska träffas varje onsdag. Tror att det kommer bli den bästa rutinen under våren :)

Löööve