20100312

"alla bussar flaggar för mig idag"

Johooo, för jag heter Victoria i andranaaamn.
Såg Alice i 3D nyss med Linnéa. Bra film och lite odd precis som en Tim Burton film ska vara. Johnny Depp är så jäkla bra i alla dessa konstiga roller han får. Innan bion åt vi på Lilla Karachi i Gamla Stan. Jättemysigt och jättetrångt, här snackar vi typ Sveriges minsta indiska restaurant. Men jättegott och mysigt ställe! Planen var egentligen att få min tunga piercad, men personalen på Swahili Bob's är på tattomässa/kryssning nu så de har inte öppet förrns imorgon. Så antar att det blir att ta hål då ist. Jag är i alla fall redo. Har laddat kylen med drickyoghurt, frysen med Piggelin och skafferiet med snabbsoppor. Det enda som ska inhandlas är munskölj (note to self!). Nu är jag galet trött så ska gå & lägga mig och hoppas på att kunna sova längre än till kl 09. (Det blir oftast för ljust i vårt rum vid den tiden, men sover man riktigt djupt så klarar man sig). Hoppas ni har en najs fredagkväll! LÖVE

No comments: