20100309

shop, never stop

Hey! Vilken skön dag det har varit. Sol och shopping, för min del iaf. Jag & Linnéa var och käkade kina/sushibuffé i Hornstull och sedan har vi varit runt i både city och på Söder. Jag ska på Fryshuset-skiva på torsdag så jag har mest letat efter kläder till skivan. Temat är 50-talet och jag ska vara en typisk 50tals brud med röd bandana i håret, skjorta knuten runt midjan och höga jeansshorts.

Jag köpte ett par nya glajjer. Påsen är fylld med secrets till skivan.
Jag storhandlade på Body Shop: flytande eyeliner, body butter & ansiktscreme. Fick även med ett prov på doften LOVE ETC som jag faktiskt kan tipsa om, jag tycker den luktar jättegott!

När jag kom hem väntade världens grymmaste mat som Mymlan & Aron fixat. Thaiwok med nudlar och en hemmagjord vegetarisk linsbiff. Det var sjukt gott. Sedan provade jag alla grejer till skivan och jag säger bara det - det kommer bli awsome!

2 comments:

Somme said...

ååh nice nice! :D Jag har också den där jordgubbs body butter :D Man luktar jooordguuuub..nähä?! Haha men aa :p äh :D

sv. haha ååh tack sötis! :D <3

Isabelle said...

Den är grym, man får sånna sommarkänslor av jordgubbslukten, looove it! LÖVE