20100322

skön måndag

svängde förbi tevere idag, där jag ska börja jobba framöver. sol & massa mys på uteserveringen och på onsdag ska jag både jobba och lära mig göra grymt kaffe av en barista från lavazza. det känns bra. tevere ligger vid nytorget mitt på söder och jag känner mig redan hemma där. snart öppnar vår lilla kiosk på nytorget också där jag troligen kommer jobba mest i sommar.

imorgon är jag ledig och jag&aron planerar på att köra en fet storstädning i hemmet. det behövs. sedan kanske vi lyxar oss lite med thaimat till middag, om thaien har öppnat igen dvs. de har haft stängt rätt länge pga sjukdom.

nu ska jag fixa lite käk och titta på himym, vi har lyckats ladda ner säsong 5!
kärlek

4 comments:

Anonymous said...

Ska du öppna eget eller vadå? De lät så i inlägget :P

Isabelle said...

Nejnej jag ska bara börja jobba där fulltime, men en vän till mig äger stället så det känns extra bra. :)

Anonymous said...

nice ju. Man kan inte få jobb där då? :P

Isabelle said...

Hon har precis anställt en massa folk så jag tror tyvärr det är fullt hus!