20100325

i love every 25th

LÖN! ah, det är så härligt när man loggar in på internetbanken och de 3 första posterna på "kontoutdraget" är "insättning LÖN". ohohoho.  snart ska jag iväg till globen centrum & kolla lite affärer plus köpa biljetter till hoffmaestro. egentligen skulle ju jag ha jobbat men chäfen ringde och meddelade mig att eftersom det är så tråkigt väder så behövs nog inte min extra förstärkning. dåligt väder = inte lika många kunder. so im off today. och hallåååå det är ju faktiskt våffeldagen idag! och vi har inget våffeljärn :( men jag ska faktiskt köpa ett idag & överraska aron ikväll när han kommer hem från jobbet. ohohoo det kommer bli jättemysigt. jag har inte ätit våfflor på typ hundra år! :D

2 comments:

Somme said...

Jag åt också vofflor idag! Och nu mår jag illa haha :D Men du! vet du ifall det behövs nån mer på ditt jobb? :)

Isabelle said...

Naajs.. a man blir så jäkla mätt! Behövs ingen på cafeét.. Men jag har mejlat bossen på tidningsjobbet iaf :) Skrev att hon skulle mejla dig, på den adressen som står på din FB. Annars kan du ju få hennes nr om du vill :) lööve