20100311

t.e.x.t.

Hey.. Hinner bara blogga 1 gång om dagen denna vecka verkar det som, haha. Gårdagen flöt på snabbt, vi fixade biljetter till Alice i underlandet och jag&Aron storhandlade galet i Skärholmen. Jag smet även in på New Yorker och köpte lite leggings och underkläder på rean. Hemresan blev en historia i sig. Kom kontrollanter 2 ggr på tubarna efter Gullmars, så vi fick hoppa av 2 ggr och vänta 10 min vid Skärmarbrink och Björkhagen. Fast det var det värt för att slippa få böter eller betala 18 kr var på mobilen. Ofta man har råd med det om man har kontantkort?? På kvällen körde jag och Malin som sagt vår kilometer som gick bra och sedan bastade vi.. Det är najs.

Idag har jag varit och lunchat med min mamma vid Mariatorget. Det blev sushi på mysigaste stället! Kommer inte ihåg vad det hette men det var helt awsome. Det var typ under jord med massa tunnlar och träinredning. Kändes väldigt mystiskt och mysigt. Och proppfullt med folk. Alla som gillar japanskt el sushi måste hitta dit, det ligger på St Paulsgatan precis vid Mariatorget. Jättegott & billigt med tankte på vad man fick!


Efter lunch jobbade jag och Aron plus 9 pers till för Metrosäljarna.  Vi var ute på olika uppdrag som alla handlade om att leverera ett eller annat paket från Metro till kunder. Det var rätt kul. Efter jobbet drog jag & Aron och käkade och sedan råkade jag smita in på Bianco och köpa ett par röda pumps jag suktat efter tills ikväll.

Nu är jag finally hemma. Ska typ sova nån timme, duscha, käka & bege mig mot Sogni. Studentskiva ikväll! Fryshuset börjar tidigt you know.. Och det bästa av allt, jag ska få åka limo med skumpa eftersom min bästaste Matilda kirrat så att jag får åka med några av de glada studenterna! Woop woop!

Snygga, huh?

No comments: