20100324

i can't do this all by myself, no i'm no superman

jag försökte blogga imorse, men mitt internet ville inte posta inlägget. gah jag blir tokig på sådant. nu är jag i alla fall hemma efter en kul och intensiv dag på jobbet. någon kaffekille från lavazza kom tyvärr inte in idag, så jag fick fixa mina lattar och dubbla expressos bäst jag kunde. men jag tycker det har gått bra idag i alla fall. solen sken och uteserveeringen var hett efterlängtad. när den var full började folk tillochmed bygga sin egen uteservering med hjälp av 2 stolar - en att sitta på & en att ha som bord. pizzan sålde galet bra, och vet ni  vad? vi har 7 vegan pizzor att välja mellan - tumme upp! imorgon jobbar jag bara mellan 10.30 och 15.30 vilket passar mig perfekt. inte för tidigt, inte för sent.

snart kommer malin hit och ska tvinga mig köra ett magpass på 7 olika magövningar. "jag har köpt en tidning, okej?" sa hon och övertalade mig att köra magpassen hon hittat i denna tidning. men först måste det bli lite käk, pasta med tomat&mozzarellasås har vi planerat.

GAH IMORN ÄR DET LÖNING. FINALLY!!

3 comments:

Miss M said...

Inte nog med dessa magövnigar från tidningen utan jag lurade dig till att simma 1 och ½ km ockå! Vi var asgrymma igår!! Wohoho!

Kärlek <3

ps... jag tog 3 knäckemackor ur erat skafferi imorse, höhö ds.

Isabelle said...

Ja vi är awsome. Och du glömde dina vita vantar på köksbordet också! Höhö. ;)

Miss M said...

Haha jag vet! Jag är så klantig. Märkte det på tunnelbanan... tror jag glömde ett block också. Men det kan ni få om ni vill :P

Löööve