20100323

aprilväder frågetecken

ja, jo. detta är svensk vår. men kom igeeeen? först feta snöstormen, sen gassande sol & nu lite regn på det? jag blir galen. jag kommer troligen inte röra mig utanför lägenheten idag kan jag ju säga. just nu sitter jag och planerar sommaren en del eftersom jobbet måste veta när jag ska vara ledig. jag har till min förvåning märkt att jag har rätt mycket planerat i sommar. Bland annat resor till västkusten, Gotland & festival. Ser fram emot denna sommar sjukt mycket.

detta blir mitt första år utan sommarlov. istället blir det några veckor semester. jättekonstigt, men spännande. jag tror sommaren på tevere kommer bli grym. 91a som jag är så skulle jag ju egentligen sprungit ut i år men eftersom jag börjat hela skolgången ett år tidigare så sprang jag ut förra året. Och på något konstigt sätt känns alla 91or så små bara för det. Fast jag egentligen är en av dem, haha :D

jag har börjat fundera en del på min blogg. eftersom blogspot inte har någon statistikmätare så har jag ingen aning om hur många som läser den, eller varför. man blir sjukt nyfiken. för några veckor sedan var det en kille som addade mig på FB, och jag godkände trots att jag inte kände igen honom. sedan visade det sig att han läser min blogg. det var en ganska kul grej, lite oförberett sådär. jag är inte den som fiskar efter folk eller kommentarer men jag blir ju såklart glad när man får en kommentar och ser att det finns några där ute som faktiskt läser min blogg. även fast den mest används som en dagbok man kan titta tillbaka i för mig. jag tycker det är jättekul att ni läser. och ibland undrar jag vad det är ni egentligen kommer för att läsa? eller om det är något som saknas? tell me!! :D

6 comments:

Anonymous said...

Den är superbra!! :) uppdatera gärna lite mer :D

Isabelle said...

Tack. Det ska jag! :D

Anonymous said...

okej jag erkänner jag läser din blogg VARJE dag! anledning för att det är kul och jag älskar att läsa om det som händer i mina vänner liv även när jag inte träffar er :)
<3 / vurre

Isabelle said...

haha söta du, vurre! vi måste ses snart, det går alltid så lång tid mellan våra träffar. luncha tillsammans snart?? :D puss

Anonymous said...

Toppen blogg!! jag är läser den då och då fast jag inte känner dig.
Men roligt att få en inblick i erfarenheter plus att du skriver rätt bra. Fånha ens intresse.
Keep on!!!

Isabelle said...

tack! åhe vad glad jag blir :)