20100320

otaggad

jag har jobbat som en dåre hela veckan. skulle gått ut ikväll men plånboken och energin svek mig. jag är trött trött trött och imorgon ska jag sova och slappa hela dagen. det ska bli sjuukt skönt. snart ska jag gå och köpa cola, placera mig framför tven och njuta av en chill hemmakväll utan att behöva tänka på att komma ihåg att ställa väckarklockan.
min piercing i tungan har läkt till sig riktigt bra på de senaste 2 dygnen. den känns knappt och jag kan äta normalt. jätteskönt. är fortfarande lite känslig mot för varm mat men det mesta går ner. om ca 2 veckor ska jag byta stav och kulor. woopie.

vad går på tv ikväll?
någon som har en bra dvdbox att låna mig & min karl?

på torsdag är det löning. ska köpa biljetter till hoffmaestro på annexet. sedan se dem lördagen samma vecka. mysa på uteservering om vädret tillåter. taggad på det.

No comments: