20100318

jag har åkt silja line idag. typ.

Egentligen har jag bara jobbat idag. I Sollentuna Centrum. Men det har blivit värsta flashigt där! Man väntade bara på att rummet skulle börja gunga & att kaptenen skulle hälsa oss välkomna. Kändes som Silja Line eller nått, ljust stort & flääääshigt. Rabatthäftet vi delade ut hade massa bra dealar på köp 2 betala för 1. Och nu snackar vi inte Bikbok eller Guldfynd. Vi snackar foodcourten! Så det blev kyckling på Rooster för oss efter jobbet idag. And it was goooood.
Jag kan faktiskt tänka mig att ta en dag efter löning och bara strosa runt där. Shoppa, käka.
Någon som är på?

2 comments:

Miss M said...

Jo jag är på... Sollentuna är då och då mitt andra hem ju... eller tredje, kärrtorp är ju mitt andra. eheh!

Isabelle said...

Haha juste det tänkte jag inte ens på! Säg till när du har träning & tid innan den så kör vi :D