20100325

the past

hello my little friends

idag när jag loggade in på FB hade matilda taggat mig på några bilder från 2007. och jag blev så sjukt glad. 2006-2007-2008 var nog den bästa tiden i mitt liv. jag var alltid alltid glad och vi gjorde så sjukt mycket. hela tiden, varje dag! både i skolan (fryshuset darling) och annars. det finns så sjukt mycket bilder på BDB som dokumenterar nästan varje dag under denna period. både snygga, roliga, fula, konstiga, sköna, pinsamma & nördiga bilder. 

för att vara snäll lägger jag upp några här, resten får ni kolla in på min BDB om ni vill haha

 jag började på frysen & hängde med alla sköna människor där

 jag var på where the action is med linnéa

 jag & malin fikade på café neo på söder like all the time

jag & matilda började skejta

 jag var rätt gangster & hade flätor ett tag också


jag började lyssna på bra musik t.ex. allstarkid (hohoho små) & adjusted
(millencolin, fall out boy, rancid, blink 182 osv)

jag var en riktig PA-nörd

 
jag åkte till new york 


jag blev intresserad av streetart

 

jag blev tillsammans med aron

det har hänt så otroligt mycket under dessa år så det finns verkligen inte plats till att lägga upp allt... men jag vill iaf tacka alla mina underbara vänner&pojkvän för att ni finns. ni gör mina dagar grymma!
LOVE

No comments: