20100303

tjåkkt bissy

Okej, jag har seriöst inte ens kunnat ta mig orken att blogga förrens nu. Måndag, tisdag & idag har varit sjukt smockade med diverse aktiviteter. Och idag skulle jag & Malin egentligen ha tränat men jag fick skicka hem henne eftersom jag jobbade till kl 18 ist för kl 14. Sorry.

Min bloggfria vecka har varit jätteskön samtidigt som jag kom på mig själv med att tänka "det där ska jag skriva i bloggen" eller "det där fotot måste upp i bloggen". Lite bloggnörd är jag faktiskt, om ni inte märkt det heh..

Bilder med mera kommr upp lite senare för nu ska jag bara chilla och äta lite mat. Oh and for your information: imorgon & på fredag ska jag officiellt jobba hemifrån! Det ni. Ska sitta och ringa massa frisörer och göra en undersökning för Matrix. Jag har med mig halva kontoret hem (utom det mest väsentliga, telefon) men det löser sig med hemtelefon och ersättning för räkningen.

PEACE

No comments: