20100329

snabba cash


I fredags.
Såg denna grymma film med Aron. Jag har aldrig gillat svensk film men denna var riktigt bra. Riktigt bra. Det hände saker hela tiden och den kändes spännande men inte överdriven. Jag vet inte, men jag fastnade för den. Jag har inte läst boken och vet inte om det var till min fördel eller nackdel, men jag tycker verkligen den var grym. Gillar karaktärerna och för en gångs skull så var de svenska skådisarna riktigt bra. Och inte en enda jag-är-en-svensk-skådis-och-måste-vara-med-i-alla-svenska-filmer skådis var med. Snabba cash, Patrik 1.5 och Milleniumtrilogin är typ de enda svenska filmerna jag gillar. Förutom alla barnfilmerna, haha.
I vilket fall, har ni inte sett Snabba cash ännu? Se den!

2 comments:

Miss M said...

Jag brukar också starkt ogilla svenska filmer (eller vad vi nu ska säga) men denna var ju helt underbar. Jag älskade den!

Isabelle said...

Eller huur? Den är fan grym :)