20100308

pepp

Nu är det i stort sett bokat att vi ska se Hoffmaestro & Chraa på Annexet i vår.
Pepp, hepp, hepp!

Förövrigt har jag jobbat idag & träffade Somme en snabbis på centralen också. Idag har varit en bra dag, jag vet inte riktigt varför men att jag fick en gratiscola på jobbet och att jag såg en flygande fiskmås mot en blåljushimmel bidrog nog till mitt goda humör. Veckan som jag trodde var oplanerad är redan nu nästan fullbokad med mer jobb, ett biobesök, en studentskiva, en lunch med min mor & ett besök på piercingstudio. But I like busy busy.

6 comments:

Anonymous said...

vad jobbar du med??

Isabelle said...

Jag jobbar just nu som eventpersonal på två olika företag :)

Anonymous said...

okej vad gör man då? :)

Isabelle said...

Det är lite olika! Jobbar som värdinna, utdelare av olika gratissaker eller samplare som det heter, oftast delar jag Metro + gratisprodukter. :)

Miss M said...

Eh bruden... du glömde liksom en träningsdag där i ditt fullbokade schema. Bara så att du vet och inte glömmer tänkte jag :)

Isabelle said...

JUSTE! Ses imorn partner! :)